poniedziałek, 4 marca 2013

Wiosenne ozdoby ♥

Wiosna i święta już tuż tuż , więc czas zabrać się do roboty . Ja nie kupuję świątecznych ozdób w sklepie tylko sama je robię, oby tylko nie przesadzić żeby dom nie wyglądał jak jarmark u nas w poniedziałek. Oto moje i nie tylko ozdoby, muszę jeszcze zrobić coś do koszyczka, a koszyczek już jest, usztywniony czeka na swoją kolej. Kwiatki zrobiłam na szydełku, jako łodygi wykorzystałam sztuczny bukiet, wymieniłam tylko kwiatki na szydełkowe. Wcześniej je usztywniłam, serwetka pod flakonem też jest zrobiona przeze mnie, bardzo dawno temu .
  Muszę chyba zmienić nagłówek, miała być igła a tu jest jeszcze szydełko ♥

Kwiatek rozebrany na części.
 Jajko i całą resztę zrobiła moja córka.
Bukiecik otrzymałam od córki na urodziny, jest z bibuły, ja tylko dorobiłam koronkowy flakonik♥

13 komentarzy:

  1. A mnie zachwycil material na ktorym lezy serwetka i szydelkowa kompozycja. Taki troche ludowy, ale fantastyczny. Juz widze sukienke (albo przynajmniej jakas kloszowke) z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyciągnęłam niedawno ten materiał z dna szafy ale jeszcze nie mam koncepcji co do szycia, dziękuję♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to wszytko piękne! Najbardziej podobają mi się szydełkowe kwiaty. ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki,teraz pracuje nad jajkami♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowności, Krysiu czym i jak usztywniasz te kwiatki, żeby tak fajnie wyglądały ? Podziwiam cierpliwość do haftowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, gotuje zwykły krochmal z mąki ziemniaczanej,a jak ma być bardzo sztywne to usztywniam cukrem ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bonitas labores. Besos, si quieres nos seguimos

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie wiem jak ten post mógł mi umknąć! Czasami Blogger nawala, więc nadrabiam zaległości:)) Kwiatki są wspaniałe, podziwiam kunszt ich wykonania! A takie jajka i kwiatki są bezcenne, śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki, ja też czasami nie nadążam♥

    OdpowiedzUsuń