piątek, 22 marca 2013

Wyróżnienie♥

Otrzymałam wyróżnienie od KasiB, serdecznie dziękuję i zapraszam do dalszej zabawy.                                

Oto odpowiedz na pytania:                                                                                                                          

1. Co lubisz najbardziej szyć ?
Sama nie wiem chyba sukienki dla swoich córek.
2. Jak nauczyłaś się szyć ?
Z zawodu jestem krawcową, a reszta to praktyka i pomocna burda.
3. Co najbardziej Cię irytuje w szyciu ?
Najbardziej irytują mnie dzianiny czasami trudno je ogarnąć.
4.Jaka jest twoja pierwsza myśl po przebudzeniu ?
Co zjem na śniadanie...
5. Psy czy koty ?
Raczej koty.
6. Czy lubisz czytać książki ?
Tak. Mój ulubiony autor Dean Koontz.
7. Twoje hobby ?
Ostatnimi czasy szydełkowanie.
8. Opisz siebie w kilku zdaniach.
Kiedyś wielka optymistka ale w życiu bywa różnie i czasami jest odwrotnie, staram się jednak brać życie na wesoło.
9. Czego nie lubisz robić ?
Zdecydowanie myć okien.
10. Grasz w jakieś gry komputerowe ?
Nie.
11. Gdzie lubisz jeździć na wakacje ?
Bardzo lubię morze. 

Do dalszej gry zapraszam:

Ekoubranka

ewanka szycie dom rodzina...

ignacynka i jej przygoda z szyciem

Kreaturka mody

RETRO SZYCIE

Złota Pszczoła

Szycie z Czeremechą

DIY CZYLI SZYCIE I DZIANIE

mój świat, moje życie, moja pasja

Szyję, pracuję, żyję

Zasady dalszego uczestnictwa:

- proszę odpowiedzieć na 11 pytań
-wyróżnij następne 11 osób, nie wyróżniamy osoby od której się je otrzymało
-zadaj 11 pytań, możesz zadać własne pytania
-umieść baner na stronie swojego bloga
-powiadom osoby wyróżnione

Pozdrawiam, zapraszam do zabawy♥

7 komentarzy:

  1. Krysiu ja też nie cierpię myć okien, a mam ich 21 mniejszych i większych :)Dzięki za wzięcie udzialu w zabawie :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj odkryłam moc gumowego ściągacza wody do okien [nie wiem jak fachowo się to nazywa] więc się nie dam moim brudnym oknom, Kasiu Tobie też życzę powodzenia♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolałabym zryć cały ogródek, przyciąć iglaki, węgiel zrzucić niż myć okna. Ale muszę się z nimi zmierzyć prędzej czy później! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. I just found your blog by chance and I am totally fascinated with all jobs yours! Love them!
    http://sewingadicta.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Ci, ja się jeszcze z wszystkimi nie uporałam.

    OdpowiedzUsuń