piątek, 31 stycznia 2014

Kimono trochę inaczej ♥

  Witam, szperałam, szperałam w otchłani swojej szafy  i wyszperałam resztki materiału. Z nudów człowiek robi różne rzeczy, ja kombinuję i szyję.

Fason mojej bluzki pochodzi z jesiennego wydania Burdy, tylko tam była w wersji sukienki. Moje resztki nie pozwoliły na uszycie sukienki, więc wyszła bluzka.

 Prace postępowały bardzo szybko, zajęło mi to zaledwie dwie godziny. Rękawy, dół bluzki i dekolt podwinęłam ręcznie, moim zdaniem lepiej to wygląda. Prosta nie skomplikowana bluzka, a efekt nie zły.

Mój kochany mężuś po obejrzeniu mnie w takim wydaniu, uznał że przypominam mu nietoperza. Ale po tłumaczeniu " tak się teraz nosi i to jest hit tej wiosny",  powiedział " kochanie wyglądasz cudownie". To się nazywa siła sugestii. 

Pozdrawiam i życzę miłego dnia ♥












Z góry dziękuję za komentarze ♥

15 komentarzy:

  1. Super bluzeczka, świetnie w niej wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mężowie bardzo łatwo ulegają sugestiom:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, ale lepiej by o tym nie wiedzieli ♥

      Usuń
  3. Ładny ten rękawowy materiał i ładnie się wyróżnia. Jeeeej jak mi się ten model podoba! Jako bluzka/tunika też robi robotę, najważniejsze są rękawy, a są szałowe:D Męża masz świetnego:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam ochotę jeszcze na sukienkę tego typu tylko rękawy z tkaniny w żywych kolorach ♥

      Usuń
  4. Pięknie połączyłaś z czernią, dodaje elegancji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten fason, też wpadł mi w oczęta ale nie mam odpowiedniego materiału :(
    Jako bluzka też bardzo mi się podoba :) To już któryś z kolei fason czekający w kolejce :)))
    Krysiu pozdrawiam Cię baaaaardzo gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, ile ja mam takich fasonów , tylko czasu brak na zrealizowanie, pozdrawiam Cię gorąco ♥

      Usuń
  6. super wyszło to kimonko! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny pomysł z tą sugestią:) Wiesz o co chodzi? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak , tak rozumie się ♥

    OdpowiedzUsuń