wtorek, 5 lutego 2013

Czerwona bluzka ♥

Bluzkę uszyłam już jakiś czas temu, bardzo ją lubię . Tkanina to satyna tylko na lewą stronę, a ja postanowiłam na odmianę to zmienić , uszyć coś na lewo . Jest odcinana pod biustem z drobnym marszczeniem, dół bluzki skroiłam po skosie i dlatego lepiej się układa. Myślę że wyszła nie najgorzej ♥



Koło dekoltu obszyłam czarną można powiedzieć gumką ze złotym brzegiem, nie widać tego wyraźnie na zdjęciu ♥


Tak prezentuje się z tyłu ♥.




Brzeg bluzki obszyłam ściegiem ozdobnym na owerloku, użyłam do tego srebrną nić, było trudno nić się rwała,ale jakoś mi się udało ♥
Dodaj napis

6 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta bluzka! No i ładnie wykończona:) mam srebrną i złotą nitkę i rwą się strasznie, nie potrafię nimi szyć. A satyny szyć nienawidzę, to mój wróg numer jeden:D więc szacun!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję,ja postawiłam sobie za cel wykończyć srebrną nitką więc nie miałam innego wyjścia.To akurat jest grubsza satyna , szyło się całkiem, całkiem ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglada, w czerwonym Ci do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bluzeczka, fiu fiu taka kobieca! To prawda, w tej czerwieni Ci do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Kasiu, teraz częściej będę ją nosiła ♥

    OdpowiedzUsuń