piątek, 1 lutego 2013

Polarowe bluzy








Witam ,stawiam pierwsze kroki w pisaniu postów , zobaczymy co z tego wyjdzie . A oto bluzy mojego wykonania , córki złożyły zamówienie  więc postarałam się je wykonać . Oczywiście zapłata była , w postaci słodkich całusów . Kiedyś włócząc się po sklepach wpadły nam w oko podobne bluzy , które zostawiały wiele do życzenia w odszyciu i rodzaju materiału . Postanowiłam wziąć się do pracy . Polar okazał się wdzięcznym pomocnikiem , aplikacje wyhaftowałam ręcznie i przyszyłam zygzakiem na zwykłej maszynie . Klientki życzyły sobie jeszcze łaty na łokciach i kieszenie , mówisz masz . W sumie córki zadowolone , a bluzy niepowtarzalne . Dosyć tego pisania , oto zdjęcia moich  chciało by się napisać- małych modelek . Zapomniałam jeszcze dodaje dwa zdjęcia z moimi szydełkowymi ozdobami , miłego czytania i oglądania .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz